Суббота, 12.07.2025, 22:32
Приветствую Вас Гость | RSS

Мы переехали по адресу http://funkypresident.wix.com/asosh-3

Меню
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

newbies

Правила приема

детей в 1 класс

КУ "АСОШ №3"

  

1. Зачисление учеников в общеобразовательное учебное заведение осуществляется на безконкурсной основе.
2. Администрация учебного заведения обязана принять меры к ознакомлению родителей или лиц, их заменяющих, с порядком зачисления в учебное заведение, правилами внутреннего распорядка и другими документами, регламентирующими организацию учебно-воспитательного процесса.
3. Зачисление учащихся в учебное заведение осуществляется, как правило, до начала учебного года по приказу его директора.
4. Для зачисления ученика в учебное заведение родители или лица, их заменяющие, подают следующие документы:
- Заявление на имя директора школы;
- Копию свидетельства о рождении ребенка;
- Медицинскую карточку установленного образца.

Требования к школьному ранцу первоклассника
и младшего школьника

 

Конструкция -  устойчивой формы

Спинка- полужёсткая, с массажными профилями

Ширина плечевого ремня- 400-450 мм,

Высота передней стенки- 220-260 мм

Ширина ранца-60-100 мм

Длина ранца-300-360 мм

Материал - прочный, яркий, водоотталкивающий, должен  иметь санитарно- эпидемиологическое заключение на гигиеническую безопасность.

 

 

Вес ранца с учебным комплектом:

1-2 классы - не более 2,2 кг;

3-4 классы - не более 3,2 кг;

Вес ранца - не более 700 г.

 

 

В качестве ориентировочного теста для проверки соответствия веса ранца к весу ребёнка является оптимальное соотношение1: 10

Например: вес ребёнка27 кг

вес ранца с уч. комплектом 2 кг 700 г

Однако при контроле веса ранца в массовых условиях школы такой подход очень  трудоёмкий, но наиболее приемлемый.

 Основные пути решения проблемы по снижению веса ранца

 

   1) Радикальный  и дорогой способ – приобретение второго комплекта учебников для использования в классе; дополнительные издания (хрестоматии по чтению, окружающему миру), альбомы по ИЗО и папки по трудам  можно хранить в школе;

  2) Ежедневное внимательное отношение родителей и детей к содержимому ранца;

  3) Рационально составленное расписание занятий в школе.    


 

 


 

ПОРАДИ БАТЬКАМ МАЙБУТНІХ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ВІД ПСИХОЛОГА.

Шановні батьки майбутніх першокласників нашої школи. Ми будемо дуже  раді бачити вас і ваших діточок 1вересня 2012 року в нашій школі!!!!

Батьки в першу чергу повинні пам'ятати, що дитина - це індивідуальність, кожен народжений зі своїми особистими властивостями, які не повторюються. Тому те, що добре для однієї дитини, може виявитися абсолютно неприйнятним для іншої. Тільки батьки можуть повністю знати свою дитину. Ви вивчаєте  своє дитя з перших днів існування і разом з ним знаходите найбільш сприятливі способи виховання. Особливо важкий період для багатьох батьків настає, коли дитина йде в школу.

У вашої дитини  починається новий важливий період. Ми прекрасно розуміємо ваше хвилювання, але чим спокійнішими та впевненішими будете ви, тим легше ваша дитина буде долати всі шкільні труднощі.

Зазвичай батьків майбутніх першокласників хвилює безліч запитань:

- чи зможе їхня дитина навчатися в школі,

- чи досить вона розвинена,

-що їй слід уміти напередодні навчання в школі.

Щоб відповісти на всі ці питання і відразу оцінити підготовленість Вашої дитини до школи  пропоную вам  тест:

 

Тест: «Чи готова ваша дитина йти до школи?»

Відповідайте на запитання «так» або «ні».

1. Чи часто Ваша дитина заявляє про своє бажання йти до школи?

2. Вашу дитину найбільше цікавлять атрибути школи (портфель, книжки, нове «доросле» становище), аніж можливість більше довідатися нового й багато чого навчитися?

3. Ви вважаєте, що Ваша дитина досить посидюща й уважна навіть під час виконання не дуже привабливого для неї завдання?

4. Ваша дитина товариська як з дітьми, так і з дорослими?

5. Ви не впевнені в тім, що Ваша дитина здатна добре запам’ятати й виконати усне доручення ( наприклад, по телефону)?

6. Ваша дитина жодної хвилини не може побути на самоті й зайнятися чимось самостійно?

7. Іграшки й особисті речі Вашої дитини завжди розкидані, й Ви стомилися нагадувати їй, що потрібно їх прибирати?

8. Чи вміє Ваша дитина рахувати до десяти й назад?

9. Чи вміє Ваша дитина порівнювати числа і предмети?

10. Чи здатна Ваша дитина додавати й віднімати в межах десяти?

11. Чи знає дитина прості геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник, прямокутник, овал)?

12. Чи вміє дитина визначати істотні ознаки в предметах( наприклад, у птаха є дзьоб, пір’я)?

13. Чи може Ваша дитина об’єднати одним словом поняття одного виду, роду, характеру ( наприклад, назвати одним словом «взуття» слова «туфлі», «черевики», «чоботи»)?

14. Чи може Ваша дитина знайти слова з протилежним змістом до запропонованого слова ( «весело» - «сумно»)?

15. Чи вміє вона скласти розповідь за 5-7 картинками?

16. Чи знає Ваша дитина літери та чи вміє читати по складах?

17. Ваша дитина з напруженням і без будь-якого задоволення декламує вірші й розповідає казки?

18. Чи правда, що Ваша дитина не досить упевнено користується кульковою ручкою?

19. Ваша дитина любить майструвати, користуючись клеєм, ножицями, інструментами?

20. Їй подобається розфарбовувати або малювати?

21. Малюнки Вашої дитини, як правило, неохайні й не завершені?

22. Ваша дитина без особливої праці може зібрати розрізану на кілька частин картинку?

23. Чи може Ваша дитина знайти слово до запропонованого слова так, щоб вони були пов’язані за змістом, як пов’язані слова в зразку (наприклад, зразок: «дерево - гілки», до слова «книжка» необхідно назвати слово «сторінки»)?

24. Чи вважаєте Ви, що Ваша дитина не допитлива й погано обізнана?

 

 

Порівняйте свої відповіді з ключем.

Ключ відповідей

Якщо на запитання 1, 3, 4, 5, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 19, 20, 22, 23 Ви відповіли «так», то зарахуйте по 1 балу за кожну відповідь.

Якщо на запитання 2, 6, 7, 17, 18, 21, 24 Ви відповіли «ні», то зарахуйте ще по 1 балу за кожну відповідь.

Підрахуйте загальну кількість балів.

Якщо вона становить:

20-24 бали, то поздоровляємо! Ваша дитина готова до школи. Будьте певні, що їй буде легше справлятися зі шкільними труднощами. Подбайте про те, щоб у неї не зник інтерес до школи й до отримання нових знань.

15-19 балів, Вам належить приділити більше уваги своїй дитині, зміст запитань або завдання в них допоможуть Вам обрати потрібний напрям роботи з дитиною. Не засмучуйтеся, Ваша дитина майже готова до навчання в школі.

14 і менше балів,кращою порадою для Вас буде приказка: «Терпіння і труд усе перетруть». Ваша дитина чекає допомоги й співпраці. Пориньте разом із нею в розвивальні, цікаві ігри. Усе це допоможе дитині досягти успіху й піти до школи підготовленою.

 

Результати можуть вас розчарувати. Але пам'ятаєте, що всі ми - учні в школі життя. Дитина не народжується першокласником, готовність до школи - це комплекс здібностей, що піддаються вправам. Вправи, завдання, ігри, вибрані вами для розвитку дитини, легко і весело можна виконувати з мамою, татом, бабусею, старшим братом - з усіма, хто має вільний час і бажання займатися. При підборі завдання зверніть увагу на слабкі місця своєї дитини.

Раджу Вам не зосереджуватись на виробленні конкретних навичок - не варто      "дресирувати" дитину на додавання і віднімання, читання по складах. Куди корисніше буде використати загально розвиваючі вправи, корисні для зміцнення сприйняття, пам'яті, уваги, тонкої моторики рук. Учіть дитину звертати увагу на те, як звучать слова, пропонуйте їй виразно повторювати слова, знайомі і незнайомі ("електрифікація", "ескалатор" «кондиціонер»…). Розучуйте з ним вірші, скоромовки і вигадуйте казки. Просіть переказати почутий текст своїми словами. Згадайте колективні ігри: "Я садівником народився", "Я знаю 5 імен дівчаток" - вони розвивають вільність дій, зосередженість, збагачують мовний запас дітей.

Дуже корисно запам'ятовувати різні предмети, їх кількість і взаєморозташування; звертайте увагу дитини на деталі пейзажу і навколишнього оточення. Не забувайте частіше просити її порівнювати різні предмети і явища, що в них загального і чим вони відрізняються. Пропонуйте дитині запам'ятати послідовність цифр(наприклад номери телефонів). Добре стимулюють розвиток концентрації уваги ігри-лабіринти, а так само завдання на порівняння двох майже однакових малюнків.

Не нехтуйте заняттями, що розвивають і зміцнюють дрібні рухи рук : ліплення, малювання, аплікації, ігри з конструктором - усе це створює передумови для формування хорошого почерку і сприяє розвитку мислення дитини. Використовуйте підручні засоби: можна відокремити горох від кукурудзи або бобів, розсортувати ґудзики, розкласти сірники.

Запам’ятайте: заняття з малюком має бути обоюдно добровільним. Їх тривалість не повинна перевищувати 30 хвилин. Не намагайтеся пропонувати дитині завдання, якщо вона стомлена. Намагайтесь, щоб заняття мало регулярний характер. І найголовніше для досягнення ефекту - усе заняття повинно проходити у хорошому настрої.

І, як би не просувалися об'єктивні успіхи вашої дитини, намагайтеся створювати бадьорий настрій, більше спілкуйтеся зі своїми дітьми, частіше говоріть, що ви їх любите.

Труднощі, на які скаржаться батьки, -  не діти створюють. Це дорослі навчають і виховують невміло.

Практичнийпсихолог Ісаєва Т.А.

Поиск
Календарь
«  Июль 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

КУ "АСОШ №3 I-III ст. им. Николая Бабанина" © 2025
Хостинг от uCoz